5

Tröstköp

Nu har jag tröstat mig med en klockan efter gårdagens bravader.
Jag tyckte att eftersom jag var tvungen att lägga ut 1 000 SEK på nåt jag inte ville så förtjänade jag att lägga lite pengar på mig själv, på nåt jag ville. Och detta har jag velat ha länge. Dessutom fick jag rabatt eftersom jag angav den mycket smygiga rabattkoden "BLOGG".

Uppstått har Jesus Hurra, Hurra osv (ja, jag gillar Malin Wolin).

Denna klockan har jag köpt:


Vacker eller hur?

Från www.smalslips.se (mystiskt men sant).
1 Malin:

Mkt snygg! Jag ska köpa en rosa å en grön! TACK för tipset!

2 Malin:

Jag fick en rosa i julklapp! Men måste lämna in den för den va på toko för stor!

3 anni:

TREVLIGT!

Jag har annars verktygen för att ställa om dem.. Jag fick det med i kartongen.. =)

4 Malin:

ahaa, aameeh, varför fick inte jag med det i min kartong? :S Fick betala 95 spänn för de... :/

5 Malin:

ameeh, de låg underst i kartongen i ett eget fack. Hade inte läst på nätet att man skulle få med det.. men tack vare dej så vet jag! Å tack vare dej så kan jag ändra själv om jag blir tjock!