0

God Jul

DÅLIG JAG ÄR!
Men det har ju varit jul och massa sånna grejer. Så jag har varit i KIIIIISA.

Vi hade världens mysigaste julafton i år tror jag. Hela släkten var där: Mamma, Pappa, Syster, Systers Daniel, Fammo, Moffa och så jag då. Vi spelade spel och mös och åt massa, massa mat! Jag tror jag åt varannan timme ungefär så nu har jag jättesvårt att vänta på mat ändå tills lunchtid på jobbet. Aj, aj.

Jag fick i alla fall sjukt bra julklappar i år!

* PLÄTTPANNA
* Sköna, fina rosa och vita påslakan
* Nytt vitt underlakan
* Ett förkläde
* Två OBH Nordica-kastruller
* Harry Potter och Halvblodsprinsen på DVD
* Två klänningar
* 2 fina Badlakan
* Armband
* Glöggmuggar
* Ungsform
* Schampoo och Balsam (Loreal Professional)
* Varma gosse-åka-pulka-stövlar
* Snygga, fodrade, svarta stövlar

Och säkert lite andra saker som jag inte kommer ihåg just nu.
Sen har jag tidigare fått min fina, nya Peak Performance-vinterjacka.

Och så fick jag biljetter till musikalen Hairspray av den mysiga personen också! Och jag som bara hade köpt en liten juklapp på skämt till honom.. Men han blev glad för den oxå. Hurra!

Melly Chlissmass.