2

Katrin vs Blondinbella

By the way, ni har väl inte missat det senaste?

Katrin Zytomierska (eller vad hon nu heter) anklagar i sin blogg Blondinbella för att ha varit otrogen mot sin käre drömprins Nils.

Inte för att vad som är sant spelar så stor roll för mig, men är inte Katrin gammal?
Gammal nog att inte bry sig om att Blondinbella är yngre, snyggare och mer framgångsrik än henne?
För det måste väl vara där skon klämmer?

Inte för att jag heller älskar Blondinbella, men jag tycker mindre om Katrim i alla fall.

1 Tove:

nämen se där se där! det hade jag totalt missat!

Men Katrin verkar ju rätt...omogen för sin ålder...löjligt att hålla på sådär. tänk om hon har fel liksom? aja...hon är väl bara bitter. ;)

Men schyrre lägg upp bild dååå! Vill se! Eller får vi ta en fika, kanske nästa vecka på tis/ons/tors förmiddag? Det skulle funka fint för mig iaf. Men du jobbar väl förmodligen...hmm

Imorgon ska jag till grönan och plåta! Lite coolt då va! ;)

Puss

2 Hilda:

Åh, måste våra tidningar vara fulla med sån här SKIT?!