3

When I woke up tonight...

...I said I'm gonna make somebody love me
I'm Gonna make somebody love me
And now I know, now I know, now I know
I know that it's you
You're Lucky, lucky, you're so lucky

Well do ya, do ya, do ya wanna
Well do ya, do ya, do ya wanna
Wanna go where I never let you before

Kollar på idol nu.. Olga? WTF?
Borde Henning raka sig? JAAAAAAAA! Män med mustasch, nej tack.

På tal om män med mustasch (som inte ser ut som skit) så har jag redan kommit på en positiv sak (ja förutom att det var bra så länge det varade... kommer aldrig bli en sån där "jag önskar att det aldrig hänt"-tjej) som min lilla "grej" (vet inte annars vad man ska kalla det) med mr. olofsgatan förde med sig. Jag vet numera att jag ska gå på tåget längst bak när jag på tisdagar ska på min älskade dansaerobic på sats vid hötorget! Det är för att om jag är längst fram så vet jag att jag hamnar på Olofsgatan.  Se, jag är redan en ny positiv människa! Tänk vad lite pepp kan föra mig sig. Bra pepp dessutom..

Om jag sedan bara kunde ta tillbaka vissa kommentarer i vissa sms, som utväxlades mellan fredagen och lördagen i helgen, så ska jag nog nästan ha tillbaka min värdighet.. men det blir lätt så när man känner sig lite Titanic.. så där "on top of the world" som jag gjorde i fredags. Men vem har inte skickat några helt oförklarliga och förvirrade fyllesms någon gång?
1 Tove:

haha, du är sööööööööt

2 Malin:

haha! Jag HAR känt honom.. ;)



TACK! Du får komma å hälsa på sen!

3 Hilda:

NEEEEEEEEEJ! Du smsade honom väl inte? Pliiiiis! Säg att du inte gjorde det!