1

It ain't me you're looking for

Hm.. Varför är jag fortfarande vaken? För att jag har totalt vänt på dygnet.. och jag är inte ett dugg trött. Jag kommer väl bli trött typ lagom när jag ska gå upp och bli pigg igen lagom tills jag slutar jobbet i morgon.. inte bra alls..

Men när jag nu ändå är vaken så kan jag ju passa på att skriva av mig lite..

Jag har ännu en gång hört kommentaren om att någon som jag "råkat" pussas ltie med ute har flickvän. Och att det tydligen är så här det går till. Alla är otrogna (pussar kan oxå vara det..) när de är ute och festar i en annan stad med sina polare. Och jag har inget emot att vara den personen som man är otrogen med.. att vara älskarinna skulle nog passa mig rätt bra... bara få de bästa delarna och slippa allt vardagssnack.. men å andra sidan jag skulle nog inte palla att komma i andra hand.. jag är en förstahandstjej.. men.. är inte äkta kärlek när man bara VILL vara med en enda människa? Och om det inte finns sånt längre.. betyder det då att kärleken är död?
1 Hilda:

Jo jag tror inte är otrogen mot "den rätta". Iaf inte i början av förhållandet. Okej om man varit gifta i 30 år och sett samma kuk hela tiden, men inte när man ska vara någolunda kär. Jag vill ha ett sånt förhållande där man fortfarande är kära i varandra efter 50 år. Då man kan få en sån där pirrande känsla i magen när man vaknar och kikar på sitt russin till make.