3

If you want me...

...I'm not a piece of ass, a one night stand, a storage ship
I think you better walk by, tonight
Oh, no. If you want me, then stop begging I don't put out for charity
If you want me there's no discount price tonight
But I don't need your dollar bills I just want something real
Cuz, nothing's free, except a lovin' me.

Katy Perry. It's da shit right now. Hela hennes skiva är grym. Hon är precis vad jag behöver nu. Det finns alltid nån musik som är precis rätt, precis vad man behöver nu. Och det är Katy. Jag är Katy är sååååå tajta.

Jaja, var ju och hälsade på min darling H i Kalmar i helgen. Efter att ha suttit på min röv i 6 timmar och skumpat runt på en buss, och ätit pytt i panna på ett sådär lite lagom skabbigt wärdshus i Ringarum, som tydligen ligger precis mitt emellan Kalmar och Stockholm. Glöm inte anteckna det.

I alla fall så var vi på fest med en massa trevliga tjejer på lördagskvällen (efter att vi hade druckit mycket goda hemmagjorda mojitos)! Och sen skulle vi ut! Men, vi upptäckte ett litet problem. Vi hör inte hemma någonstans. Vi gick till Harrys först. Men där var alla för gamla för oss (tyckte vi då), så vi skulle gå till ett annat ställe, men där upptäckte vi att alla var för unga för oss... hm.. dilemma..

Precis som jag och S diskuterade idag.. man kan tycka att 25 t ex är en jättelagom ålder att skaffa barn, men sen när ens vänner börjar skaffa barn så blir man helt förskräckt och undrar varför de ska utsätta sig för det där REDAN? För jag tror inte att man ser sig själv riktigt så "gammal" som man är. Kan det vara därför som jag ibland kan inse att jag sitter och spanar in någon som antagligen precis har slutat gymnasiet?
1 tove:

HAHAAHAHA

2 TOVE:

HAHAAHAHA,nä de är för att du gillar lammkött! ;op

3 anni:

Hm.. Jo, kanske det.. ;p