0

I can't make you love me if you don't

Igår var S och jag ute igen. Vi hade väl egentligen inte tänkt gå ut. Vi hade väl egentligen bara tänkt sitta hemma och prata skit om andra människor (bara de som förtjänar det förstås, som typ FJMBH och Mr Empatilös) och sippa skumpa och tänka på hur snygga vi är. Men, sen visade det sig att H var i stan och han och hans kompisar skulle ut. Och vi blev lite sugna.. tur att jag hade tagit med mig min stora partyväska! Så vi drack upp vår skumpa etc och tog på oss våra "vi-regerar-världen"-outfits och drog till Soap Bar (igen iof men vadå, det är ju gratis inträde och mysigt folk och goda drinkar).

Sen hörde H av sig. Han och hans kompisar var på Undici, så då gick vi oxå dit. Och där har jag inte varit tidigare heller (shit, vad mycket nytt jag har testat denna helg!). Men jag hade inte förväntat mig att det skulle vara som att gå på stadt i Lidköping eller en Ålandsbåt. Men så var det verkligen, haha! Där träffade vi som sagt H och hans kompisar och dansade i sofforna och på bord och stolar och drack skumpa och shotar och drinkar.

När de stängde (och vi snällt blivit tillsagda att det var dags att gå hem nu), skulle vi hitta nåt annat ställe att gå till, och jag har ingen aning om vart vi var, jag vet bara att vi åkte omkring löjligt korta sträckor i taxi, men inget dög. Sen skulle vi in på White Room, men då tycker vakterna att R och H var för onyktra.. Så då tog vi en arg svart-taxi (han skulle ha betalt kontant men blev asaggro när någon nämde ordet svart) till en gata någonstans. Och där hoppade vi ut, och gick.. länge.. tror det var något snack om Kino men det övergavs ganska snabbt. Så vi letade upp ett McD istället. Det var gott.

En sjukt konstig men trevlig kväll igen. Darling S och jag har alltid trevliga kvällar.