4

Really thought about it?

Igår var en riktigt skoj kväll faktiskt. Vi var några från jobbet som gick till Underbara bar och hängde, skulle ta en after work öl och så. Förutom jag som drack vin då. Vilket var konstigt eftersom jag borde gått direkt hem, eftersom jag inte har några pengar, och eftersom jag har fått mitt lönebesked och vet att jag kommer leva på mina sparpengar nästa månad oxå, men men. Sen gick vi till nåt annat ställe på götgatsbacken, låg i nåt hörn där. Och sen vidare till Pet Sounds Bar, där det var knökat, men Ola var inte där. Men jag har ju läst någonstans att det är hans favvo-hak så än tänker jag inte ge upp... ;p. Men sen träffade jag och M upp darling S på Fridays där hon hade varit med alla sina arbetskamrater. 

Så då drog vi allihopa till Soap Bar och där köpte jag skumpa för de sista pengarna på mitt kort, för jag var väääärd det! Där var det astrevligt, har aldrig varit där tidigare..! Bra musik och sköna människor. OCH självklart så fick S och jag vara med på bild, sthmsfinest! Fan vad jag är hipp ;p. Och vad bra på bild jag blir! Ser inte alls utom som jag inte sovit på 4 dygn.. Hurra!

Ikväll ska till darling S och vi ska dricka mer skumpa och hylla oss själva för att vi är så jävla bra! Även om allt känns skit ibland så har vi alltid varandra och vi vet att vi är värda så mycket mer än det känns ibland. Vi behöver inte nöja oss med Svalor och bottenskrap. So what att de som vi haft hittills inte var rätt för oss. De fick i alla fall nöjet att ha varit med oss, vilket är få förunnat (definitionsfråga iof). Och att vi inte har någon som är perfekt för oss just nu innebär ju bara att vi inte har hittat de som är perfekta för oss än, eller hur?
1 Kristin:

Tänkte bara berätta att i natt var du & jag på Millencolin-konsert (om du inte kommer ihåg det). Det var vi & fem stycken till som var där. Jättepinsamt att det var så få! Och så hade jag glömt öronproppar också, men du hade inte glömt - dina var halvt gula & halvt oreanga. Sen var det ett extra trumset med en extra trummis på scenen också. Efter det drack vi öl eller om det var vin...



Betyder det här att det är dags för oss att ta det där glaset med vin snart? (Eller vadå "glaset"? GLASEN menar jag ju förstås. Eller kanske flaskorna...)

2 Kristin:

Och förresten! Vad göllig du blev på sthlmsfinest :)

3 Hilda:

Jag älskar dig, vackraste du!

4 Tove:

Men lägg upp bilden här då! jag orkar ju inte leta! :op