0

Fem Snabba Frågor

Typiskt söndagsnöje.

1.
Vilken film kan du se om och om igen utan att tröttna?
Moulin Rouge och X-men. Och Dirty Dacing. Och Girls Just Wanna have fun.

2. Vem skulle spela dig i Filmen-om-ditt-liv?
Angelina Jolie, eftersom hon är den vackraste kvinnan i världen och man kan väl drömma. Dock blir det inte lika mycket action som i hennes vanliga filmer, eftersom jag varken har några superkrafter eller vapen.

3. Var är film bäst - på bio eller hemma?
Det beror på vilken film och i vilket sällskap. En action med massa effekter ska ses på bio, men ett drama kan man lika gärna se hemma och gråta i fred.

4. Vilken film-genre ser du oftast/helst på?
Actionfilmer tror jag nog faktiskt. Jag klarar absolut inte av mer en ett drama i månaden, och just nu känns det som om det är tillräckligt mycket drama i mitt eget liv !

5.  Om du skulle få vara med i en film, vilken skulle det vara?
Tomb Raider, återigen därför att Angelina Jolie är den snyggaste kvinnan som någonsin gått på denna jord, och fick jag vara henne ett slag, framför allt i form av Lara Croft (min favvo-dataspelskaraktär), skulle jag vara väldigt nöjd.