0

Do you know where your heart is...

...Do you think you can find it?
Or did you trade it for something
Somewhere better just to have it?
Do you know where your love is?
Do you think that you lost it?
You felt it so strong, but
Nothings turned out how you wanted

Well, bless my soul. You’re a lonely soul
Cause you won’t let go of anything you hold

Well, all I need
Is the air I breathe
And a place to rest My head

Nej, nej, nej. Det är svaret på "Den Glada Änkan". Vet inte om det var en så lycklig änka dock. Hon ville bara ha njutning... Ja du, vem vill inte det..? Men jaja, Folkoperan var kanske inte så himla mycket jag. Jag är mer sugen på den Kungliga Operan faktiskt. Änkan var ganska skruvad. Jag är ju lite svag för klassiker jag..

På tal om klassiker... Jag beter mig inte som mig själv nu.. jag är något helt annat. Något patetiskt som inte alls passar in i min personlighet.. Jag är typiskt olycklig och missnöjd med mitt liv och sättet som jag själv hanterar saker på.. inte likt mig alls.. ..jag blir inte ens lycklig av att fantisera om sex med det bästa sexet jag någonsin haft. Och det brukar alltid pigga upp mig! Det har piggat upp mig i flera år.. Men inte nu.. Konstigt...