0

Busig..

Jag är busig, bloggar på arbetstid.
Men den här dagen har inte varit sååå jätteproduktiv tyvärr.
Har haft andra saker att tänka på helt enkelt. Viktigare saker faktiskt. Det viktigaste i livet.
Familj och vänner är det viktigaste i livet.
Och just nu tänker jag på mina vänner.

Ibland är det svårt att ställa upp för andra, speciellt för sådana som mig, som blir lite lite obekväm när det blir för mycket känslor iblandade. Jag är en sån där dålig vän som inte vet om jag ska kramas eller bara säga att allt blir bra, eller både och, eller bara prata om nåt annat, eller bara vara tyst och stå i ett hörn. Oftast väljer jag de fega lätta vägarna. Väntar till jag får ett mycket tydligt tecken på hur jag ska bete mig. Typ att någon kastar sig i armarna på mig och kräver att jag ska hålla om dom. (Även om jag har blivit bättre på att hantera gråtande människor sedan jag träffade darling S). Men i alla fall. Så hoppas jag att mina vänner vet att jag tänker på dem och att jag ställer upp med vad som helst som de behöver när det har det jobbigt.. jag behöver bara en liten hjälp med vad det "vad som helst":et är ibland..

Nee nu ska jag jobba.

Ikväll ska jag och darling S på ett slags mingelparty ungefär tror jag. Intressant. I'll let you know tomorrow.

By the way, fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin, tyvärr. Inte ful. Missbedömning. Dags för plan ...eh... 75? Ska bara komma på den först.