2

Snott från Hilda och Tove

KLÄDER
Skor:  MIna nya svarta stövlar
Sneakers: Schyssta.
Jeans: Ja tack, tighta.
T-shirt: Bara svarta och vita och gula.
Underkläder: Love. Hanky Pankys alltid.

ACCESSOARER
Väska: MIn nyaste fina DKNY skinnväska.
Plånbok: En metallic.. liten söt.
Solglasögon: Ett par svarta Kenneth Cole. Måste köpa nya nästa år.
Klocka: Min Calvin Klein. I Love.
Halsband: Mitt Efva Attling - Tro, Hopp och Kärlek. Är nog det som saknats på sistone. Men nu har jag det igen.
Armband: Min klocka räcker, den är fin som ett armband

TEKNIK
Tv: Har precis fått min gamla feta! Innan hade jag en liten typ 14 tums. Såg ingenting. SÅ hellre fet än pyttig. 
Stereo: Har en cool liten JVC.
Mobiltelefon: Jobbtelefon. Sony Ericsson G502.
Mp3: Min Ipod som jag köpt av Måss.
Dator: Fiiiiin Viiiiit Vaiiiiiio.

BADRUM
Tandkräm: Eftersom jag inte hittar min favvo, den där det var typ en bäver med i reklamen, så är det nån vanlig.
Tvål: Vet inte vad det är, men det är nån med typ Almond Oli eller så.
Parfym: Gucci - Envy Me (snart så... snart kommer nån vara avis på mig)
Hudkräm: Body Shop!
schampo & balsam: Loreal Professional
Hårprodukt: Hm.. inte mycket till vardags.. Spray kanske ibland?
Medicin: Nja, allt för min kroniska magkatarr.. har väl en 5 olika sorter tror jag.
Vitamin: Tar en äcklig drink varje morgon!
Huvudvärkstablett: Får inte ta ipren längre.. min mamma säger att det inte är bra för min mage. Panodil.

MAT OCH DRYCK
Mineralvatten: Inte gott.
Vin: Rött.
Bröd: Icas egna grova som ser ut som lingon grova fast inte lika grovt.
Choklad: Lindh, mööörk.. mint.
Glass: Ben & Jerry, men.

HEMMA
Säng: IKEA 110 skit. Var inte meningen att jag skulle ha den så länge. Saknar min 160 säng!
Lakan: Älskar nybäddat. Vad som helst. Bara det är nytvättat och luktar gott.
Espressomaskin: Why? Har vi på jobbet, behöver ingen hemma.
Kylskåp: Sånt som en ensam tjej har i kylen. En grapefruit och mjölk.
Porslin: Svarta fyrkantiga.

FÄRDMEDEL
Bil: Helst en Corvette Sting Ray, annars vad som helst bara det går fort =).
Flygbolag: Gillar låga priser, ryan air..?
Taxibolag: Taxi Stockholm... vet nog inte vad nåt annat heter.
Cykel: Ingen =/. MIn favvo blev stulen i Lidköping!

MEDIA
Magasin: Elle och Mat.
Tv: CSI & Criminal Minds.
Dagstidning: Aftonbladet, Svenska Dagbladet och Metro.. De är ju bäst ju. =)
Sajt: Dagens Media. Tjuvlyssnat. Facebook. Aftonbladet.


ÖVRIGT
Frisörsalong: Hårstylisterna vid Mariatorget
Bank: Östgöta Enskilda Bank
Bensinstation: Statoil, det ligger på Mamma och Pappas gata i Kisa... Hyrt filmer och köpt godis där. 
Gym: SATS! Älskar att man kan träna överallt. Vilket pass man vill. Rebeckas pass på tisdagar på Hötorget är bäst.
1 Hilda:

Jag har lösenordskyddat min blogg. Iaf ett tag, men hör av dig så får du inloggningsuppgifterna =)

2 Malin:

Ja, faktiskt!! Bra motto att leva efter :)



Du är så välkommen så sen!! Kram!