1

Hey Boy, you make me feel like...

Oj oj,
Var ju hemma i kisa i helgen. Och hade mina kära grundskolevänner på middag. M och L och J och A. Hur skoj som helst! Alltid lika roligt att träffa dem och höra allt de varit med om. Kan inte fattar att M har en jättesöt liten pöjk och att L oxå ska ha en liten en snart. Jag och J är i alla fall på samma nivå även om de andra verkar ha bestämt sig för att man behöver pojkar i sitt liv. Jag är inte helt övertygad än...

Men det var mysigt att komma hem till Kisa. Och träffa moffa, mamma och pappa. Och en liten skogstomte. Och det var ju trevligt. Jag gillar skogstomtar. De har fina armar. I alla fall den skogstomten. Rätt het överlag faktiskt. Jaja.

Idag har jag tränat. Det tyckte jag var duktigt av mig. Speciellt eftersom jag tränade igår med. Men i morgon blir det vila. Ska köpa hem thaimat och kolla på film men mina darlings S och Ö. Vi ska prata om spännande saker som hänt sen vi träffades sist. Som Parkbänkar och Svalor och sånt. Viktigt.

1 Clara:

Hej gumman, ja vi tycker att vår lilla är lik oss. Fredrik behöver inte fundera på om det är han som är pappa. Vi hoppas att se dig snart. kram