2

Hello Pain.

Idag har jag varit på ansiktbehandling... Åh, vad sköööönt tänker de flesta då.. men icke! Jag gjorde portömning. Och ondare har jag nog nästan aldrig haft i hela mitt liv. Det var smärta det! Och så ser jag ut som en prickig korv.. en uppsvälld prickig korv... Så det är bäst att mitt ansikte blir lent som en persika nu, annars var det grymt dåligt spenderade 500 kronor. Betala för tortyr? Varför utsätter man sig själv för det?  Och jag som ändå tycker/tyckte att jag har/hade hög smärttröskel. Jag är en tönt. En tönt som inte tål smärta. Inte "snälla nyp mig hårt i hela ansiktet, speciellt på näsan"-smärta i alla fall. Fast det är töntig tjejig fjollsmärta.
1 Malin:

Det lät inge vidare skönt..! :/ Ja, man får ju verkligen hoppas att det ger resultat!! Hur länge ska du se ut som en prickig korv då?!

2 Hilda:

Jag funderar oxå på att testa det