1

Flyttfrågor...

Sitter på jobbet och väntar på att S ska bli klar med skiten som hennes chef har lassat på henne.. vem gör sånt? En fredageftermiddag? Och vem sitter kvar på jobbet en halvtimme efter att man slutat.. en fredag.. jaja, måste ju roa sig med nåt.. Denna gång låg det flyttfrågor uppe på blogg.se-huvudsidan.. de lägger upp sånt ibland. För att patetiska människor som mig ska roa sig. För det är sånt här vi roar oss med.

1. Hur många gånger har du flyttat?
Jag flyttat sju gånger.. 3 gånger sen jag flyttade till Stockholm.. =/

2. Var bor du helst - hus på landet eller lägenhet i storstan?
Just nu, absolut i lägenhet i storstaden. Är inte klar med det än.

3. Om du fick en drömlägenhet och fick placera den var du ville, var skulle det vara?
Jag skulle vilja jobba kvar på mitt jobb.. så den skulle vara i Sthlm.. men kanske på Södermalm, en takvånging ska det vara. Med stor balkong och stor kök.

4. Vad är viktigast i din lägenhet, fräscht badrum, fräscht kök eller balkong?
Får man välja halvfräscht badrum och halvfräscht kök?

5. Vad tycker du är en lagom ålder för att flytta hemifrån?
Kanske när man slutar gymnasiet..? Det gjorde jag.. och jag är ju fulländad.
1 Tove:

hahaha, "och jag är ju fulländad". klart du är! ;)