1

True Blood

När jag var nere i Figeholm förra helgen så var jag tvungen att köpa något bra att läsa.. och då valde jag Café. Som jag tycker är en skitbra tidning. Gillar Layouten och reportagen och allt roligt de har där i.. Det var dags för mig att inse att jag inte har nån man som ursäkt för att köpa den längre, så jag får helt enkelt stå för att jag gillar den! (men jag behöver fortfarande en karl att köpa alla snygga kläder och prylar i den till.. nån?)

                            


Men i alla fall. I detta nummer så fick man med en skiva med TV-serien True Blood.. det var det första två avsnitten.. Och nu har jag kikat på dem! Skitbra! En serie helt i mitt tycke, även om huvudpersonen, Sookie(?) är lite väl mesig och helylle för min stil.. Men you know me, allt med vampyrer intresserar mig.. Buffy,  Angel, True Blood, Låt den rätte komma in, The Historian, Bram Stoker.. B-skräckisar och surfsidor.. Så det blir nog till att ladda ner resten av avsnitten.. Jag har ju tyvärr inte Canal+.. Men jag undrar när Skarsgård kommer med.. han var inte med i de första två avsnitten i alla fall..

I morgon SKA jag träna igen! Aerobic och Yoga.. Pepp Pepp Pepp..
1 Hilda:

Jag har sett alla avsnitt som kommit ut. Den är bra =) And i löööööööv inledningslåten. (Jace Everett - Bad things)