0

On and On - Club Kino


Torsdag.. Då var det dags för det ultimata testet. Eller egentligen inte. Jag visste ju att det inte skulle hända. För det gör det inte. Han är inte sån. Men bara för att man vet det så betyder ju inte det att man inte hoppas. Och det klart jag blev besviken. Varför?

Men sen på kvällen.. Så var det det ju då Media Bar! Lite Dawn 2 Dusk presentation och grejer, och när det handlar om Metro och Aftonbladet och sånt så måste ju jag självklart vara där och representera Supenöje. Och det gjorde jag minsann! Jag hade på mig en skylt som det stod just "Supernöje" på.

Men, men. The man, the myth, the legend.. klart han var där. Han är alltid där. Och vi pratade lite faktiskt. När jag kände att det började bli lite för pinsamt att vi faktiskt inte hade hälsat och folk började undra varför vi inte sa nåt till varandra så spände jag ögonen i honom så han kände sig tvungen att komma fram och säga hej. Han var lång som vanligt och såg lite sliten ut men det hindrade ju inte att jag ville brotta ner honom på golvet och antasta honom hårt. Men det gjorde jag inte. Jag skulle ju på Kino!

Och jag och M lyckades dra med oss K oxå! Den nya stjärnan på jobbet. Han gjorde förresten lumpen med mitt x A. Och var med ute på depå den kvällen då vi träffades. Otippat! Världen är liten. Jaja, men Mo kom oxå och så gick vi på Club Kino.


www.clubkino.se

Jag tänkte väl att; Ja, det är en strippklubb, men vi är ju i Sverige. Så sååå naket kan det ju bara inte vara. Men, det kan det. När vi kom in genom dörren blev vi mottagna av två heta blondiner med gllitterstring och nån slags virkad glitter topp med vääääldigt stora hål i. Det var lite.. oj, där är dina bröst! Men det var mycket snyggare tjejer än vad jag trodde det skulle vara! En tjej hade en rumpa som jag skulle döda för. Intressant kväll! Men inget jag skulle göra varje kväll direkt. Man tröttnar lite efter ett tag, Förstår verkligen inte folk som bli kåta av att se dem hänga upp och ner i stolpar. Även om det är beundransvärt.