1

Mina mål vecka 45

NU ska jag bli en sån där människa som har mål i livet.. Men eftersom jag inte är så sugen på att sätta upp mål för vad jag gör om tio år (förutom är löjligt lycklig och tjänar 10 gånger mer än jag gör nu i månaden) så ska jag sätta upp mål med vad jag ska göra denna vecka:

Jag ska:
- Ät lunch ute max idag dag (och det var idag, eftersom jag kom hem seeent igår)
- Dricka alkohol ute högst en dag (är på toook för fattig)
- Boka tid hos Tandläkaren (har inte varit sen jag flyttade upp)
- Träna 3 ggr (1 gång redan avklarad)
- Göra klart inbjudan för nyår! (Ja, det blir Lidköping igen, och ja, det kanske är lite weird)
- Panta mina burkar
- Sopsortera
- Skriva önskelista till Jultomten (i mitt fall mor och syster)
- Tänka positivt!
- Sluta deppa över brist på sex, och använda den energin till nåt bra.
- Städa (för att bli av med överskottsenergi)
- Sluta störa mig på sånt jag inte kan påverka (There's plenty of fish in the sea!)

Så där. Nu så!
1 Hilda:

Jooo, lite wierd