0

Härmar Tove..

Nu är jag lite uttråkad och behöver en paus från jobbet.. Man måste ju få ta fem ibland..?
Så du roar jag mig med detta... som jag stulit från Tove.. som alltid har en massa sånt här.. fattar inte vart hon får tag i det.. och är det någon som egentligen tycker det är intressant att läsa allt detta om mig? Jag är tveksam, men jag gör det ändå.. varför gör jag det? För att jag är uttråkad.

Ditt namn? Annelie
Födelseår? -83
Hur Lång är du? 165
Spelar du något instrument? Lite piano om jag inte glömt allt, lite gitarr, har även spelat lite bas..
Dina första tankar när du vaknar? Trött!
Är du hungrig? Nej, åt precis ett päron. Det var gott.
Vart befinner du dig just nu? På jobbet, vid min dator..
Biter du på naglarna? Nja.. bara när de går sönder.
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? Svarta.. Hanky Ps.
Är du bra på? Jag är bra på att titta på Buffy.
Har du några husdjur? Neee..
Är du singel? Jaa...
Vem är snyggast? Svårt.. Jonathan Rhys Meyers ligger bra till.
Vem vet mest om dig? Soffan, Joko, Mos, Sandra, Hilda.
Vad vill du ha just nu? En miljard och en egen lägenhet.
Ditt mål i livet? Blir riktigt bra på det jag gör.
Rädd för? Spindlar och onda människor.
Hur gammal är den äldsta person du kysst? ja du.. 8 år äldre tror jag..
Har du körkort? Jo.
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Lisette.. Eller Anders om jag vart pojk.
Pepsi eller Coca cola? Coca cola.
McDonalds eller Burgerking? MAX!
Sjunger du? Ja, singstar och högt hemma när jag är själv.
Vad har du för skostorlek? 36-37
Har du haft sex med fler än 1 person på samma gång? Nee.
Vill du gifta dig? Ja.
Kommer du överens med dina föräldrar? Ja! Världens bästa faktiskt.
Din hårfärg? Brunett
Skorna du hade på dig idag? Svarta skinnstövlar.
Grönan eller Liseberg? Liseberg. Balder.
Vad sover du i? Birthdaysuit
Favoritmat och dryck? Kött. Fint Kött. Och God Sås till. Och Potatis. Rött vin till.
Hur svarar du i mobilen? Beror på vem som ringer... ex: "Hello darling" om det är Soffan, för det är tradition.
Sov du ensam inatt? Ja.. det var.. ensamt.
Vad gjorde du kl 08 imorse? Satt på tvärbanan, borde varit på jobbet.
Vad gjorde du för 15 min sedan? Pratar med en kund!
Vad var det senaste någon sa till dig? Vill du ha hallon eller jordgubb?
Druckit idag? Choklad, Cola, Vitamin.
Vad är det för väder hos dig nu? Mörkt.
Godaste glassmaken? Nån Ben & Jerry.. vet aldrig vad den heter förrän jag ser den.
Sover du tungt? Ganska..
Drömmer du mardrömmar? Ibland, och då handlar de ofta om att jag tappar alla mina tänder och sitter och spottar ut dem i en hink. Samtidigt som folk skjuter folk runt omkring.. skrämmande. 
Favoritklädsel? Klänningar!
Vad ser du om du tittar till höger? Ludde!
Favoritgodis? Choklad! Mörk choklad! Eller sura nappar.
Hur många kuddar sover du med? 2
Längtar du mest efter just nu? Ikväll när jag ska dricka vin och prata skit med min Soffan!
Vad väntar dig om 10 år? Jag är kanske gift. Har kanske barn. Är snuskigt rik. Eller bara snuskig.
Vad luktar det nu om du sniffar lite? Hm.. lite sån där datalukt.
Saknar du någon nu? Ja, någon att gosa med.
Snus eller cigaretter? Inget av det.
Vill du ha barn? Ja, jag tror det i alla fall.. nån gång.. inte nu dock.
Längtar du till din nästa födelsedag? Ja, för då är det sommar.
Är du snäll? Ja, så länge folk är hyffsat schyssta mot mig.
Är du blyg? Nej oftast inte. Men med vissa personer kan jag nog bli det.
Har du spytt i någons knä? Never!
Tycker du om fester? Jaaa! Älskar att mingla och prata med en massa nya människor.
Tycker folk du är snygg? En del tycker det.
Är du modig? Ibland. Oftast är jag bara dum.
Har du använt någon hårprodukt idag? Nej..
Har du bråkat med någon idag? Nej inte precis uppenbart, men i min fantasi slog jag personen på käften.
Vad har du för planer till helgen? Ska mysa med Sofie, tvätta och kanske fest på kvällen på lördagen! På söndag ska jag på High School Musical sing-a-long på bio! Och på kvällen kasnke jag ska kolla fotboll med Tove, Hilda m fl. 
Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget? 18, om man är gammal nog att köpa alkohol ute, varför ska man inte kunna få gå på systemet då?
Är du sugen på något nu? Ja, godis.
Brukar du bada i sjöar om somrarna? Ja.
En bra film? Moulin Rouge.
Vem får en kram? De flesta som vill.
Vem får en puss? De flesta som vill som jag vill pussa.
Brukar du läsa horoskop? Ja, för att störa mig (speciellt i Klick!).
Sprit, cider, vin eller öl? Vin.
Kan du baka bullar? Ja. Grym på det.
Bläck eller blyerts? Bläck. Fast inte blått.. svart.
Katt eller råtta? Katt
Hund eller katt? Katt

Detta tog nog lite väl lång tid.. Tur att jag tog hand om lite kunder mitt emellan allt. Hihi!