5

Äntligen...

Idag har vi tjejer äntligen fått alla roliga saker som vi köpte på det lilla fina kalaset som vi var på hemma hos Nettan... Så ikväll blir det provkörning ;p

Nu har det redan skitit sig med min träning förresten.. istället för att gå och träna idag så gick jag till bar 54 (där vi fick kommentaren att det var länge sen vi var där nu.. är det tragiskt när man blir igenkänd? Eller bara skönt?) med Mo och sippade lite vin (troligt att jag INTE kommer hamna typ på Fridays på fredag med ett glas vin och en Darling, så där sket sig en annan punkt på listan oxå) och åt klassiker. Men det var det värt. Jag måste ju ta reda på allt som händer i Mos liv oxå. Och få spotta lite på vissa människor på jobbet.

Mo ska nog förresten med den 13:e förresten. Till Kino. V.I.P. kväll. Man är ju en viktig människa. Så det blir jag, Mo och M! M kommer få sig en omgång. Haha!

Jaja, nu är det dags... Ja, att sova alltså.

1 Malin:

Haha! Porr-Anniiii! ;)

2 Carl Philip Bernadotte:

M får sig en omgång ? Blir nog tvärtom ......

3 Anonym:

Haha vi får väl se...

4 anni:

Haha vi får väl se...

5 anni:

Haha vi får väl se...