0

Min Nya Kärlek

Jo, jag har en liten ny kärlek. Eller en ganska STOR. Jag är lite besatt. Men det är även denna gång ingen som vet om att den är min kärlek. Och denna gång är det inte Måns och Ola. Detta är på riktigt. Haha!
Jag pratar om Jason Mraz, vars skiva förövrigt är underbar!!

Igår var jag och Lina på RIX FM Festival, tillsammans med alla andra fjortisar i Stockholm. Och tittade på Måns och Ola och E.M.D. och lite sånt. Och satt på Fridays uteservering och frös häcken av oss medans vi drack lite vin. Men det var det värt. För till slut(!), turligt nog innan vi hade frusit ihjäl, så kom han ut på scenen! Jason Mraz! Och han var grym, och alla sjöng med i I'm Yours. Men han hade ett minus (fast hans underbara röst väger upp ALLT), och det var hans underarmar.. Han hade inga. Men värsta överarmarna. Wierd. Men jag älskar hans skiva! Speciellt en låt: Details in the Fabric (med James Morrison)

And everything, everything will be fine
Everything


Are the details in the fabric
Are the things that make you panic
Are your thoughts results of static cling?

Are the things that make you blow
Hell, no reason, go on and scream
If you're shocked it's just the fault
Of faulty manufacturing.


Yeah everything will be fine
Everything in no time at all
Everything

OM man inte vet så mycket om jason Mraz så kan jag ändå lova att alla hört I'm Yours, även om folk inte verkar så medvetna om att det är han som gjort den. Jag kan även rekommendera Plane som är en annan grym låt av honom. Tack M.