0

BUZZ

Nu har jag lunch, och har just kickat A:s ass i BUZZ. Bra, för M la kommentaren att jag så klart inte kunde vinna eftersom jag var yngre än A, och kvinna. Men det fick de äta upp! Moaoahahahhahaa!

MF i lördags. Charlotte Perelli! Jag vet nu vem jag vill ska vinna allting! Hero är en sjukt bra låt som absolut kan ha en väldigt stor chans i Serbien. Om hon har på sig nåt annat så hon inte ser ut som en muterad Barbie från yttre rymden.

Annar shar jag mest slappat i helgen, och varit en duktig flickvän och sytt upp Gs jeans. Hurra Hurra. Men tyvärr var undertråden konstig så jag spenderade gårdagen med att sprätta upp sömmen igen. Intressant? Nee. Och det var så tråkigt oxå.

Men skoj att J och E och M var hos oss på lördagen i alla fall! Trevliga människor. Hoppas vi får komma till USA och hälsa på M när han flyttat dit. Nice.

Idag ska jag spöa Sofie på Box. Not.