0

BFF

De har precis gått nu. Mina vänner. Ö+S, vi är BFF. Haha, druckit lite vin, pratat massa skit. Kan vara fruktansvärt trevligt sånt där.. Bl a har vi snackat om unga flickors sexualitet, ni vet om det tjejer. Vi är inte riktigt som unga pojkar.. Och Ö har ljugit för mig och S. Inte bra. Vi som är så fruktansvärt öppna. Jag har ju t o m berättat min värstaste värsta hemlis för dem nu. Scary!
  
Vi kom fram till att vi ville vara 17 igen i alla fall. Vara sådär kär och förälskad som man bara är då. Livet är lätt när man är 17 år. Man tycker inte det då. Men det är det. Lättare än vad det är nu i alla fall. Med jobb och pengar och vara vuxen fast man inte vill. Usch. Tur för mig bara att det är inne att inte skaffa barn förrän man är 30. Minst.

Förresten så tog det en kvart för mig att få på mig mina jeans i morse. För jag har sådan fruktatsvärd träningsvärk sen Boxen i måndags. Och sen var jag ju dum nog att tro att jag kunde träna bort träningsvärken på dansaerobicen igår. Det gick inte, kan jag informera om. Jag vet nu om att jag har muskler på ställen jag inte visste om. Och de musklera är ontmuskler. Som gör att man vill gråta när man andas.


Nu ska jag sova och hoppas på att jag inte är bakis när jag vaknar och ska till jobbet i morgon...