0

Stämningen gör ALLT.

Stämningen på jobbet igår var jobbig..
Ingen kunde njuta av att det snart var midsommar när Sverige åkt ut ur EM på ett så fruktansvärt pinsamt sätt!
Det som var pinsamt var absolut inte att de förlorade mot Ryssland, Ryssland spelade skitbra! De kunde lika gärna ha vunnit med 10-0. Det pinsamma var att Zlatan och killarna inte ens spelade fotboll. De bara yrade runt som små barn som tappat bort mamma på ica maxi, eller nåt. Jag förstår inte ens hur det är möjligt att ALLA spelare i svenska fotbollslandlaget kan ha en så dålig dag SAMTIDIGT. Chansen måste ju vara 1 på 100000000000000000000000. Ungefär. Har tyvärr inga vetenskapliga fakta som grund för detta...

Och jag tycker synd om Lagerbäck, ok, det var inget direkt tänk i spelet, men inte ens GUD hade kunnat få ordning på det där.

But it's over now, Go on and take a bow.

Stämningen på jobbet blev inte bättre av att ingen fick tag i någon av sina kunder efter typ 15. Så då satt vi bara där och glodde och undrade varför vi inte fick gå hem, vilket i princip alla chefer redan hade gjort...?

Men sen hände nåt som gjorde att dagen blev underbar:
Jag har precis kommit hem från jobbet, ligger i soffan och tycker synd om mig själv för att jag är förvirrad över livet och förskyld. Min mobil ringer, det är S som undrar om jag vill med på Jay Z. Klart jag vill! Fixar allt lite fort, åker in till Mariatorget, sätter oss på kvarterskrogen Söderkisen, lyssnar på mytomaner, dricker rödvin, mår bra. Åker till globen, upplever stämning som den ska vara. Underbart. Fett bra var han ;). Publiken var underbar och gjorde hela konserten.

Fick i morse ett sms av en av världens bästa och mest underbara människor, som lyste upp min morgon. Kan man vakna på ett bättre sätt? Jag älskar mina vänner.

Idag är det midsommarafton. Ska på picknick med mina underbara fd sambosar, mysa!