2

Fridays

Helt GALEN kväll igår.

Vi var tio pers från jobbet som gick till fridays i fredags. Efter att vi hade fått våra sommarpresenter! Solstollar. Tjoho!
Hade grymt trevligt och åt god mat. M och M hade med sig sina girlfriends oxå. Skoj att träffa dem! Folks flickvänner är sällan som man tror. Men vi satt där och umgicks och hade det jättetrevligt. Tills servitrisen lackade ur på oss för vi flyttade runt och folk inte kom ihåg sina nummer. Då blev vissa av oss asförbannade. (Inte jag dock. Orka). Men det var ju en liten downer.

Sen hamnade vi av någon anledning på Dubliner...? Skakade lite rumpa där. Bara massa irländare och britter där! Jag och darling M fick ragg av samma kille. Han var lite föööööör på. Igen. Känns som om jag har fått för mycket av den varan på sistone. Ska nog sluta gå ut. Haha!

Sen ville vi shake:a på nåt riktigt party-ställe. Och vad passar bättre då än: Göta Källare!! (Jag tänker inte ens gå in på hur vi hamnade där). Men det roliga är att den första jag möter där inne är min f.d. pojkvän för hundra år sedan; A. Han var het as always. Men men, skoj att se honom och snacka lite skit. Sen dansade jag och darling M tills vi nästan dog och sen var jag på donken och åt cheeeeeeseburgare och mjölk. Som det SKA vara.

GRYM kväll.
Kan ha blivit en lite väl blöt kväll dock. Ber om ursäkt till diverse underbara människor som fick konstiga sms och nattliga samtal. =)
Idag har jag varit helt död. Och bara myst. SKÖNT.
1 Irish:

Se till att växa upp och fort!Du och dina fjortis ställen..... Sen är jag 100% säker på att, dina ursäkter inte godtas av alla!Du verkar ha issues!

2 Hilda:

Vänta här nu, träffade du adelsmannen?