2

Granna Östergyllen..

Hemma i sköna gröna Östergötland. Me Love. Och med mig kommer vädret. Låg ute och solad hela förmiddagen! Såå skönt! Kommer antagligen se ut som en stoppljus på bröstet i morgon, men det var mysigt i alla fall. Sen träffade jag JE för en fika på café Columbia, följt av en glass. Tänkte vi kunde sätta oss i stadsparken men han tyckte att det var mysigare på torget. Tänkt vilka alternativ man har i Kisa nu för tiden ;p Och när vi satt där vid torget går en dam förbi och ropar "nämen, har du en ny nu igen J.." Ja, vad ska man säga. Vilka tjejtjusare man har till kompisar.. haha!

Sen var jag och fikade hos min Moffa. Men det blev inte långvarigt för han skulle iväg till lkpg och hämta sin kvinnliga bekanta.. Sen skulle hon vara där i några dagar. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om det. Men huvudsaken är väl att han är glad. Han går ju i alla fall inte omkring och väntar på att få dö längre. Hurra!

Ikväll har J + F varit här. Vi var i Pinnarp först och åt glass (igen, jag kommer ha gått upp 5 kilo i enbart glass när jag kommer tillbaka från semester) sen köpte vi Pizza (på 12:an så klart, måste stödja betalaren av mitt studielån) och satt på vår veranda och drack rosé. Skönt med FF, haha. F är hur trevligt som helst.
Under tiden jag varit i Kisa har en av mina kära, smarta vänner lagt fram en teori som jag inte riktigt vet om jag köper. Personen ifråga hävdar nämligen att om man är blond, pratar skånska med helsingborgsinslag och har vattninga ögon så har man HIV. Och om då har haft sex med en sådan så måste man säga att man har legat med nån från spanien för annars testar de inte för ALLT. Detta gäller även om den man hade sex med är från USA, för "där vet man ju inte alls vad de har". Så nu vet ni det ;P
1 Anonym:

WTFFFFFFFF, ska skaffa vetenskapliga belägg för min teori...

2 anni:

Ja du, det ser jag verkligen fram emot ;P