0

En liten Esther..

Hade tänkt träna idag igen, men istället ringer C!
Hon och F var i Stockohlm för att kika på vad det var för nåt hon hade i stoooora magen. Ville höra om vi skulle träffas och ta en fika eller så. Klart jag hellre ville göra det än träna!

Satt på ett mysigt konditori vid Stureplan och fikade. Fick se bild på den lilla tjejen. För det är tydligen en liten tjej som gömmer sig i magen. Ingen penis där inte. Hon ska heta Esther eller Siri antagligen. Jag tycker att det är uppenbart att hon är en Esther. Hon har en J-näsa och en Ö-haka. Helt ofattbart att man kan göra en massa sådana coola tester. De har liksom redan en dvd-film på sin bebis och hon är inte ens född än. C säger att jag måååste göra en sådan när jag är gravid. (Vilket jag redan är enligt min jobb M, haha! Man kan bli sugen på saltgurka och ost med kaviar utan att vara gravid!). Jajja vi får väl se =)

Sen gick vi vidare till East och F var mycket imponerad av ölen de hade där. Han drack japanskt. Jag sippade ett glas rosé. Och C hon drack inget alls. Bra val, haha! Men sen gick vi till McDonalds. (Men jag äter ju aldrig där egentligen så det var under pistolhot ;p). Där åt vi nuggets och diskuterade F och Cs nya braiga ord: Automagiskt. C förklarade det med att det är när F tror att den tomma toarullen automagiskt kommer bytas ut. Mycket bra ord.

Det är så skönt med C för det spelar ingen roll att vi inte pratar så ofta, när vi väl träffas så är vi som vi är. Underbara! Haha!