2

Ärtsoppa & Pannkakor

..har jag ätit nu.

Ikväll är det Rockbjörnen! Hurra hurra. Jag har t om röstat. På Måns så klart. Och på Ola!
Kan vara för efter att jag hade "träffat" honom på svenskahjältar-galan så började jag KOlla in honom på youtube och hittade en liten truddellutt som är nästan en av mina favvolåtar numera. (Och G. det är inte Brothers!)
Det är lite lite pinsamt att jag gillar den.. eftersom.. inte nog med att det är Ola som sjunger den (Ja, jag är en liten fjortis som gillar långa, blonda skåningar..), han sjunger den dessutom tillsammans med Molly Sanden, som är ca 12 år eller så. Och dessutom är den med i en DisneyChannel-film. Den heter dessutom: Du är musiken i mig. Mycket pussinuttigt. Men I love it. Och det står jag för.

Jaja, men i alla fall så ska T och alla höga positioner gå på den, med vip och efterfest och allt vad det innebär... och nu är det så att P på jobbet har blivit sjuk. Och då tyckte C att jag skulle gå istället.. Så jag kunde ragga upp och ligga med Måns. Men då förklarade jag att jag inte visste vem av Måns och Ola jag skulle ligga med än, för det beror ju självklart på om nån av dem vinner en rockbjörn.. och om båda gör det, vem som vinner flest.. Och även om det nu var så att Måns vann flest.. så har ju han faktiskt flickvän.. så han kankse inte är jättevillig, och då kanske det får sluta med att jag ligger med Ola ändå.. När jag och C kommit så här långt i diskussionen så undrar U väldigt snällt om vi tänkt på att medan vi suttit och haft den här diskussionen så har massa barn dött i Afrika.

Så nu mår jag dåligt. Tack U.
1 Kristin:

Måns verkar vara en helylle-kille som snällt går upp på sitt rum efter sina konserter & ringer flickvännen & gullar. Jag var på Åland i somras när han spelade & han syntes knappt till på efterfesten. Men Snygg-Erik däremot kom fram-ragglandes & ville ha med mig & min vän upp på rummet. Mkt smickrande... (eller inte...)

2 Hilda:

Men för fan, du kan ju inet ge upp bara för att han har tjej. Han har ju bara inte träffat DIG än. The 2nd love of his life (efter mig då, naturlitvis)