1

Hemma från Lund

Jag har äntligen varit i Lund, och hälsat på min darling J. Tog ju bara ganska lång tid. Men bättre sent än aldrig! Kom fram på lördagsmorgonen, klockan halv elva, efter att ha gått upp 5:00. JAG gick upp 5:00! J ska vara mycket nöjd! För det var det värt!

Kom som sagt på förmiddagen, och var trött, så var bara la oss och snackade skit. Sen gick vi på stan ett tag och jag köpte ett par jeans och världens sexigaste svarta stilettklackar!

På kvällen kollade vi på Melodifestivalen, Go Amy, tråkigt för Velvet, Christer var katastrof, världens sämsta låt. Och E-typ försökte sjunga. Varför försökte E-type sjunga?!

Vi festade lite samtidigt oxå, E kom med några av sina polare, som var lite sega i början men de kom igång lite senare på kvällen. Vi gick till nåt Matsalsställe, i kön var det bråk mellan skåningar och stockholmare, jag höll mig utanför haha. Men där var det schysst musik och jag dansade som en idiot. När man inte känner nån behöver man ju inte tänka på att man ska vara snygg när man dansar, det är bara att skaka loss! Träffade en av Js vänner oxå, Am. Hon var trevlig, rolig att dansa med när J och E bara hånglade!

Men sen åkte jag hem. Och i morgon ska jag jobba. Men det ska bli bra. Jag gillar mitt jobb.
1 j:

kommer du nu lovar jag att du slipper hånglet... ringer dig imorn.