3

Fultal...

Igår var vi ute och åt efter jobbet. Jag och Lina och Moa och några av Linas vänner.. Hur trevliga som helst. Men i alla fall, så började vi av någon anledning räkna ut allas fultal. Och jag är en FIN flicka om man jämför med de andra. Var jag inte beredd på, Haha! Men roligt var det i alla fall!

Sen var vi på iCity Magazines releaseparty, på cafét. Och det var det tristaste mest oorganiserade shit jag varit på någonsin. S hade rätt. JAg skulle hängt med er istället. Vi fick inga gratisdrinkar! Det fanns inga tilltugg! Och Papa Dee stod och spelade dålig musik så lågt att ingen hörde nåt. Skoj Skoj.

För allas information så räknar man ut fultal så här:
Året då den yngsta du har haft sex med är född minus året då den äldsta du har haft sex med är född gånger antalet du har haft sex med. DÅ får du fram ditt fultal. Mycket intressant.
1 j:

men du kan ju gotta dig med att du vann stort över mig iaf hihi

2 Hilda:

192. Vill ju veta vad du fick, fröken Finemang.

3 Anonym:

3625 fick jag , sjukt.