2

Samma nätter väntar alla...

...Utan dig är alla kalla
Långa mörka utan sömn.
Du ligger med nån annan tönt

Jag har upptäckt honom. Tack N. Det finns två poeter från Östergötland. Lasse W är det ena. Markus Krunegård är det andra. Fast det är inte bara Ns förtjänst. Det är Js oxå. Tack er. Det krävs Östgötar för riktig poesi.

I morgon är det dags för augustis höjdpunkt. Kick off/Konferens med jobbet. Ska bli grymt skoj. Har varit mycket snack om vad det ska bli för aktiviteter men C har inte avslöjat nåt alls! Bara att alla ska ha enkelrum. Spännande, men svårare att hålla koll på vem som går hem med vem. Kunde man ha tyckt. Om det nu inte var så att det, som sagt, inte finns en enda singelkille på hela mitt jobb. Och det är bra killar detta. MEN, det kanske finns nån trevlig servitör eller nåt. HOPPAS.

Förresten! Idag har jag köpt mina vackra, vackra skor.



Så här ser de ut när Sofi Fahrman har fotat dem. Tyvärr tipsar hon om dem i sin blogg. Men eftersom de är så vackra så skiter jag i det. Jag vet att 19 miljoner fjortisar kommer springa omkring med dem snart, men ingen av dem kommer känna sig lika heta i dem som jag, så skit samma!
1 Hilda:

Fan. Avis. Vill oxå ha.

2 Malin:

Oh shit! Hur går man i dom där klackarna?! Jag skulle se ut som bambi på hal is.. haha!