0

I'm so very hot that...

...when I rob your mansion
You ain't call the cops
You call the fire station.

Först måste jag tala om att anledningen till att jag inte har skrivit på ett tag är för att jag HAR skrivit. Men allt försvann helt plötsligt för att jag hade varit inloggad för länge utan att göra nåt. Och då kom jag inte tillbaka till sidan och allt var borta. Och då blev jag sur och orkade inte skriva om allt.

Men nu gör jag en nystart. För nystarter i livet är bra. Ibland är allt man behöver en nystart.

Igår var jag otroligt kulturell. Jag var nämligen på Naturhistoriska Museet med D. Vi kollade på alla utställningar och såg Sea Monsters 3D på Cosmonova. Det var skoj. Det var som två nördar på vift på nåt sätt. Vi kom dit vid 3 coh då hade jag inte ätit nåt på hela dagen, men det var en massa korvgubbar utanför, så vi tänkte att vi kunde ta en korv sen när vi kom ut. Men det tog ju lång tid ju! Det blir så när man är så nördig så man verkligen är intresserad av allt och vill se allt. Till och med insidan av en liten kristallgrotta där Kalle-kristall berättade en massa intressanta saker.. Tror nästan att det var för barn... Jaja, när vi kom ut hade alla korvgubbarna gått. Klockan var sju och de hade gått hem till sina fruar och barn och husdjur och sånt. Så jag dog nästan. Tur att BK (det heter så för nördiga Burger King-killar) finns.

Och idag har jag och J och S och Ö och en av S kompisar varit på en förhandsvisning av Love Guru, Mike Myers nya film, med Jessica Alba och Justin Timberlake. Den var rolig ibland. Väldigt överdriven, men sånna är ju hans filmer oftast. Jessica Alba var skitsnygg och Justin var skitful.. men vad jag tänkte mest på i filmen var egentligen att den svarta killen som har en av huvudrollerna (han är med mer än både Alba och Timberlake) inte är med på filmaffischen..? Tragiskt. Jag skulle bli skitförbannad.