3

Grilla

Var i Lidköping i helgen... Och delade upp grejer med G.
Det gick bra, vi kom överrens. Skönt att vi inte behöver vara osams, ingen press, bara hänga.
Grillade på lördagen, drack rosé och battlade singstar med J+E.  Det betyder ju att det är sommar nu!
Större delen av söndagen gick åt till att deala. Synd att vinstället är så jäkla fin. Och eftersom vi har fått det av "g's vänner" tycker han att det är hans. De får väl göra ett nytt? De är ju ändå hantverkare Hah! Men jag tror att jag kommer vinna den striden! Hoppas.

Ikväll har jag druckit strawberry daiquiri med Ö och S och J. Mysigt.. och ätit grillad korv. Inte så jäkla glammigt. Men lite halvglammigt. Och förresten så har jag ju ny frisyr. En lättstylad glamourfrisyr sa hon att det var. Så.. hoppas att jag kan få ordning på det när jag ska styla det själv för första gången i morgon bitti. Hurra.

Idag fick vi massage på jobbet. Hon sa att jag var spänd?! Nähe? Men snart har jag egen lägenhet och slipper sova på golvet! Nån som vill ha sällskap i sängen? MIN säng tex? ;p SKa skriva kontrakt på måndag! Hurra!
1 Hilda:

Fan vad skönt att uppdelningen gått bra. Hopp om att ni kommer kunna vara kompisar framöver oxå!

2 Hilda:

Men hallå! Jag skrev ju grattis till lägenheten oxå! Varför syns inte det? GRATTIS GRATTIS GRATTIS
I lööööööv ju!

3 joko:

jag vill också bo i din säng när jag flyttar till sthlm.