1

ÄNTLIGEN

Oj, nu äntligen är det klart med alla flyttar av servrar och omloggning och allt vad det nu har varit... Så nu kan jag äntligen komma med ett nytt inlägg. Vad ni har väntat va?

Sitter och skriver på min nya dator nu faktiskt.. för tro det eller ej, jag har fått mitt it att funka med windows vista, och det tog bara 2 dagar. Men jag har fortfarande inte fått igång sims 2. Det finns tydligen ingen lösning.. Därför gråter jag inombords om dagarna.

Fast det kan bero på att jag antagligen blir av med min lägenhet inom 2 veckor. Och jag har ännu ingenstans att bo! Tjoohoo! Men det verkar ju finnas endel miffon där ute. Och folk som inte har någon respekt för andra människor. Som bara slutar höra av sig när man typ tror att allt är klart och sånt. Och det verkar finnas många där ute som bara är ute efter en snygg tjej... Läskigt. Jag hoppas att jag inte hamnar ute i nåt trapphus någonstans.. det vore ju lite trist.

Skulle förresten ha träffat två killar som hyrde ut ett rum idag (om de nu hade hört av sig som de sa, men vi är i sthlm, där har ingen respekt) men min mamma fick psykbryt och sa att jag minsann inte kunde flytta in till nån främling, så hon har verkligen ringt till ALLA vi känner nu. Love her!

jajjamän, väntat som bara den :D