0

Aerobics + Yoga = Sant

Jag är så sjukt hurtig.
Ikväll var jag på både aerobics och yoga. Den instruktören som har aerobics på globen på torsdagar är så fruktansvärt rolig att titta på. Alltså rent allmänt. Han är bara rolig hela han. Och han dansar roligt. Och har konstig koreografi. Som är lätt. Och ibland har han jättedålig musik. Men sen kommer finallåten. Och finallåten regerar alltid. Och då kan man allt, eftersom det är skitlätt, och då tar man i så man dör. Och så lite Yoga på det. Lite lagom flummigt och jobbigt. Torsdagar är bra kvällar. Men nu är jag trött.

Och jag måste packa. Eftersom jag ska till G i morgon. Och jag vet inte hur det kommer vara. Ska jag stanna tills på söndagen? Vad ska vi göra? Bara prata praktiska saker eller kan vi fortfarande bara kolla på en film och hänga på kvällen? Vi får väl se...