1

Tack Tove.

Har du pojkvän/flickvän? Ja, världens bästa. Ibland i alla fall ;P
Är du kär? Jaaaa.
Hur tidigt stiger du upp? Helst seeeent. Men när det är jobbdax, mellan halv sju och sju.
Vem/vilka vet mest om dig? Hilda, Sandra, Soffan, Joko, Nettan, Örjan, Gustav, Systern.
Gillar du att slåss? Nee, slåss gör ont. På mig oftast.
Vad ska du göra ikväll? Träna och kolla Heroes.
När var du senast full? Jag vet inte, ett tag sen.
Har du utländska föräldrar? Neee.. Men långt bak är det nån tysk som lurar.
Var har du ont? I Magkatarren.
Är du bra på att måla? Väggar med en färg ja. Annars nej.
Vem kramade du senast? Vet inte... Örjan i fantasin när jag fick reda på att han fick jobbet.
Vad längtar du till? I morgon när jag ska dricka vin och snacka skit med Sofie.
Favoritalkohol? Vin.
Vad heter dina husdjur? Hette, Elvis.
Har du körkort? Jaaaaa! Snart ett år!
Favoritgodis? Choklad och sura cola nappar.
Morgon- eller nattmänniska? Natt!
Sparare eller slösare? Sparare, emn slösar när jag tycker jag har råd.
Har du några homosexuella vänner? Jaaa.. eller inte jättenära. Ingen som kommit ut än i alla fall =)
Bio eller promenad? Bio alla gånger. Man kan bli sjuk av att vara utomhus.
Är du kittlig? Jo.
Rädd för insekter? Ja, spindlar. Fast jag VET att de inte är farliga. Men de är vidriga.
Anser du att du är stark? Nee, inte direkt.
1 Örjan:

Naaaw, du är söt. Du ska få en riktig kram när vi ses sen. Längtar till framtiden!
Och jag kan bli din reserv-bio-vän om du vill också. För jag gillar att gå på bio.