1

Finally !

Jag tror minsann inte att det bara var i familjen Richts hus i Kise-by som det hurrades runt 22:30-tiden i fredags. Äntligen har svenska folket lyssnat på mig (ok kanske inte just mig, men på någon som har någon slags talang för att se talanger) och röstat som vettigt folk. Äntligen kunde vi se Sam, Mattias och Andreas som de som hängde löst och ÄNTLIGEN så var det Sam som hade fått minst röster! Och detta var ändå efter att han gjort ett av sina bättre framträdanden, som nästan inte lät precis likadant som alla andra låtar han någonsin sjungit.. Så juryns nya taktik som man kunde läsa om i AB tidigare i veckan verkar ju ha funkat! Fortsätt så juryn.

Och vad är det med Sam och hans huvudbodnader... Jag lovar att han har en stor fet kal fläck formad som hans golfmössa om man nu mot förmodan någon gång skulle få se den mannen utan hans kära hattar.

Det är egentligen ganska skrämmande att jag byr mig så mycket om detta....

Men Amanda var grym, och Christoffer. Han är oxå grym. Och Daniel. Och Marie, men hon är ju inte direkt idolmaterial. Nee nu ska jag sluta låtsas att jag är en fjortis som tycker att idol är det viktigaste i världen.

I går så var jag hos Nettan, hon bjöd på god mat och vi kollade på Svt 1 och senare även på sing-a-long. Och sen satt vi och gäspade och åt chips. Vi skulle egentligen gått till Wärdshuset och skakat rumpa men vi orkade bara inte. Jag åkte hem klockan elva, efter att vi kollat på Extra Extra. Hjälp, jag tror jag har blivit tant.
1 Hilda:

Du hejar ju på alla :D