0

Kan Hjärtat Stanna När Man Är Livrädd?

Oj. Vad ska man säga? Jag är överlycklig.. och exalterad... och förväntansfull... och hoppfull... och... helt skräckslagen. Då var det klart. Från om med 18:e Juni blir man storstadsbo. Ska jobba och bo på söder. Tydligen fin lägenhet. Även om jag inte sett den än =) Men det blir nog bra! Extrafamiljer är bra att ha! Älskar mina! Så Soffan & Johan! Mia! Malin! Snart kommer jag! Även om min mamma helst ser att jag sitter hemma i lägenheten och ugglar hela tiden...hm.

Var och fikade igår oxå. Grymt skoj med nya vänner. Eller.. inte så jätteny men ändå =) Och jag ska ut och festa med Madde och Sara snart oxå. Om nu Madde kommer förlåta mej efter i morgon när jag måste tala om att jag ska sluta... usch! Vill ju inte vara elak och dumpa alla mitt i semstertider. Men det löser sig säkert. Jag får komma och hälsa på ju. Vissa kommer jag sakna!