3

Gbg och Valborg

Egentligen borde jag städa nu. Men jag orkar inte. Sitter och väntar på att Grey's Anatomy avsnittet ska laddas klart.. suck vad segt det går! Men sen. vid typ tre, ska jag åka till Skara och hämta Gustav och sen ska vi åka hem till Kiseby! Tjoohoo. Vi ska nämligen på Nettix och Rogers inflyttningsfest i morgon! Fast dom flyttade in i dec men ändå. Haha! Joko ska ta med sig sin Erik oxå. Så det ska bli spännande. Första gången! Måste ut på stan och köpa inflyttningspresent åt dom ju. Födelsedagspresenten till N är redan fixad.

Jaaaa. .var ju i Gbg i lördags.. hade asskoj på förfesten.. Träffade massa gamla v-bybor: Mia, Emelie, Jenny, Lollo, Anna och emelies syster och några av emelies kompisar. Men sen när vi gick ut så gick vi till nåt astrist ställe som hette Park Lane. Bara en massa wannabebrats och smala småtjejer med size zero. Usch. Och wannabebratsen var asdryga.. Några som raggade på oss, fick nobben, och dom blev jättesura. Så dom började putta och trampa på oss.. så vi flyttade oss. och dom följde efter. Mycket moget. Så tillslut släppte det för mig och jag sparkade en av dom rakt i röven. Moaaahhaaa. Sen när han vände sig om log jag jättesnällt och sa: Oj, det var inte mening. hihi! Han kom och pratade med mej sen men jag hörde inte vad han sa. Ville inte det heller. Jaja. Sen mös vi på söndagen. och jag och Sandra samåkte en bit på vägen hem =) Nice.

Sen på Valborg så var jag i Skövde. Som vanligt nu för tiden. Är ju jämt det. Före var jag och öjje hos tina och peter och grillade massa gott och drack champange och kollade på kören och åt fruktsallad och glass och spelade singstar och bunniespel. Det var asskoj! Sen gick vi till Kåren. Och jag stod INTE med på gästlegslistan. Ooops. Så jag sa att enda anledningen till att jag hade skaffat gästleg var för jag inte fått nån bekräftelse på min alumnimedlemsgrej. Och att jag ville tala med ansvarig. För dom ville verkligen inte släppa in mej: "Står man inte med på listan kommer man inte in" töntigt. Men i alla fall. Så kom ansvarig, och han var ny. Så han ville inte ta det beslutet. Och då fräagade jag vem som då kunde ta det beslutet. Och då sa han att det fick gå upp på styrelsenivå i så fall. Så då krävde jag styrelsebeslut. Ville verkligen komma in ju =) Sen kom han tillbaka en min senare och sa att jag fick komma in eftersom jag egentligen var alumni och deras listor var gamla. gött mos! Sen hade vi skoj hela kvällen. Öjje raggade massor så det blev inte så mycket shake:a rumpa med honom.. eller det var nog mest folk som sett honom på tv som raggade på honom tror jag.. Men jag hittade Sara i alla fall så vi skakade massa rumpa! Skoj! Skakade och shot:ade med Peter, som jag kickar i poker, oxå!  ;P

Sen efter kåren var vi på Mode och massa trängde sig i Kön och Peter och jag blev assura gamla tanter och sen spillde Örjan på sig. Fast det tog ungefär två minuter innan han insåg att han satt och hällde cola på sig själv. Det var mycket skojigt. Vi skrattade länge =) Nice helt enkelt. Me love my friends! Och på Onsdag ska jag träffa Soffan! Längtar!
1 Malin:

Greys är ju helt klart den bästa serien som nånsin gjorts!!! Jag har tre härliga avsnitt jag inte kollat på än...!

2 Malin:

Ja, sååå tråkigt å va sjuk! :( Men nu e jag på jobbet iaf och kämpar på bäst jag kan! :D

Vaddå inte samma Gustaf? Som du å jag har menar du? ;)

Vem ska du träffa då?

0733857559 - så du kan ringa mej när du e här :)

3 Malin:

Jaa du menar nu när du sett min Gustaf på bilderna? ;)