4

World Wide Wait

Shit vad lång tid det kan ta innan man får Internet när man inte har någon fast telefon! Men nu så! Nu har man det i alla fall. Så nu ska jag börja kräkas ut alla mina väldigt viktiga och intressanta åsikter i denna blogg igen! Hurra?! Jooo absoloyt. Och snart kommer jag kunna blogga med hjälp av min spoyllans nya telefon oxå! Så fort jag får den that is. Men det är grymt snygg. Så om ni inte visste; Sony Ericsson S500i är numera den telefon alla mina fans kommer att köpa. Jag borde bli sponsrad. 

Vad har mer hänt då? Sen jag flyttade:

  • Träffat mina arbetskamrater. Vissa grymma. Andra mindre grymma.
  • Skaffat mej en ny hobby: Åka tunnelbana till Farsta.
  • Börjat gå en promenad varje morgon (till bussen...).
  • Fått en stalker. Tur att han bara stalkar mej via telefon men ändå.
  • Insett att Elvis är mitt barn och jag saknar honom sjukt mycket.
  • Insett att jag hade ett liv i lidköping.
  • Insett att man shoppar mer när man har nära till alla bra butiker.
  • Blivit påminnd om hur tråkigt det är att laga mat till bara en pers.
  • Insett hur sjukt mycket jag saknar och älskar min kära nästan-husband.
  • Förstått att endel människor inte är medvetna om sociala gränser och hur mycket man ska och inte ska berätta för människor man inte känner. Känns lite underligt.

För övrigt har jag gjort ett mycket komplicerat test för att se vilket mitt alvnamn är och tydligen är jag en väldigt slampig älva. Som även tar betalt. Saken blev ju inte bättre av att jag direkt efter skulle skriva min hotmailadress och istället för hotmail skrev hormail. Mycket passande.


Your Elf Name Is...
Happy Ho-Ho-Ho
What's Your Elf Name?
1 Hilda:

SO nice to have you back! Klart jag är ledig ngn helg i sept, vet bara inet när än, har bara schema till 31/8 07. Men jag återkommer om detta. =)

2 Hilda:

Har suttit och kollat runt lite på folks bilder i Facebook. Petter K har allt hittat en liten godbit =) de var så söta ihop. Du måste sluta ha ett liv och börja sitta på msn lite mer. Skärp dig! Nu ska jag laga rostbiff.

3 joko apa:

du du du fixa facebook nu så jag kan adda dig. miss you. pussssssss!

4 Hilda:

Jaaaaaaa, fixa facebook! Johanna och jag är redan buddies och vi saknar ju dig. Lite.