3

Jo Du Nu Är Jag Vuxen

Har kommit tillbaka till Sthlm nu. Efter en underbar helg.
Underbara vänner, underbar lägenhet, underbar kisse.

Fredag: Kom till Skövde halv nio.
Gick på Harry P. Den var väl bra.
Men stämde inte alls med boken.. så sjävklart blev jag lite sur.
Jag är ju bara boknörd.
Hem till Lidköping, sova i stor skön säng.

Lördag: Shoppa på stan.
Eller. Jag shoppade inte. Gustav shoppade. Massa.
OCh det var grejer som jag kunde utnyttja oxå! Hurra!
Tv och soffbord. Underbart vackert. Men det kommer bli
finare med lite Kinnekullekalksten!
Och på kvällen, så var vi ute vid småbåtshamnen, på
gräset där, med T+J och C+F, och grillade. Och spelade
krocket! Det var grymt skoj.

Söndag: Bara slappa.
Hängde med min pojk. Sen var det tillbaka till Sthlm igen.

På jobbet idag fick jag reda på att jag bara kommer jobba med
Punkt Se. Stört. Kommer ju inte tjäna några pengar alls.
Jag måste kräva mer i garantilön.
Trodde ju att jag skulle tjäna ihop till min Hermés Birkin Bag.
Sur.
1 Hilda:

Det är mkt MKT synd om oss. Och här åskar det så jag får ont i huvudet. MEN, jag har fått lära mig stansa! Vilket betyder mer admin och mindre telefon! Wohooo! Och jag behövde bara suga av den ena chefen.

2 tove:

jag gillar punkt.se! =)

3 Örjan:

Du...
Jag saknar dig!
Det var allt