3

Jag Sorterar Mitt Life

Måndag. Ledig. Efter en sjukt rolig helg. Jobbade i lördags. Sen gjorde jag mig i ordning och drog till Skövde där Öjje hade fixat värsta nice:a partyt. (OK, så jag skippade 50-årsfesten, och ja, jag är ond). Malin var där ju! Och Jimmie! som gjorde suspekta drinkar. Fråga inte vad som är i, bara drick. Det var nog måttot. Sjöng singstar och hade skoj. Sen skulle vi till Kåren trodde jag. Men inte. Boggan! Och det var tur för det blev en lyckad kväll. Shakade rumpa massa! Och det var fett med nice. Kvällen slutade på Öjjes soffa eftersom jag (Surprice!) missade min buss. Och det var trevligt. Jag hade en sjukt trevlig kväll. Pratade en massa skit med roliga människor. Och hade det bara.. bra! Måste göras om. Eller en del av det i alla fall. Kanske borde akta mig för att missa bussen nästa gång. F'låt.

Oj. Jag har varit så himla duktig idag så ni förstår inte. Jag har städat hela lägenheten, och då snackar vi överallt. Till och med under sängen., och toaletten självklart men den städar jag nog ungefär.. jätteofta. Sen har jag tvättat oxå.. Ungefär tre tröjor som var mina och en miljard skjortor och t-shirtar och tröjor som var Gustavs. Han måste svettas nåt enomt. Men det bästa av allt är att jag har sorterat mina skor och väskor! Jag kände att det var dags för det. Och efter att jag slängt bort några som ska ges bort/slängas insåg jag att jag äger 26 par skor. Men det är ju absolut inte tillräckligt. Det är Soffans fel. Hon har gjort mig till en Sko-person. Sen fotograferade jag alla mina 26 par skor och skrev ut bilder på dom som jag sedan klistade fast på lådan som jag köpt för att förvara dem i. Alla fick dock inte plats. Men det gjorde inget. För jag måste ju ha vissa i hallen, och andra på skohyllan i garderoben. Då så. Vissa anser säkert att detta är jätteintressant att läsa om men de flesta tycker antagligen inte det. Så därför ska jag sluta nu.
1 Malin:

Hääj! Vad ambitiöst med den där skogrejjen.. du e juh inte klok madicken! :)

Men duuu. Du hann iaf med nästa buss på morgonen ;) Jag röstar för att du aldrig mer åker hem med nattbussen själv iaf! Hälsa din gustav det :)

Ha de bäst så ses vi snart igen hoppas jag!! Kram!

2 Hilda:

Haha! Nu vill jag oxå fota skor ju. Aj löv ju!

3 Örjan:

Helgen var skitbra!
DU är skitbra!
Så det så!