0

Hildas Utmaning

Fyra arbeten jag haft i mitt liv: Hm. Café Sommaro, Café Gränden, Pelles Photo och Hennings Kläder. Nu och hur länge?
Fyra filmer jag kan se om och om igen: X-men, Moulin Rouge, Girls Just Wanna Have Fun & Dirty Dancing. Meeee Love.
Fyra städer jag bott i: Ehm. Kisa är en stad va? och så Linköping, och Skövde, Och nu Lidköping. Shit vad jag är berest.
Fyra tv-serier som jag gärna ser på: Buffy, CSI (bara LasVegas alltså. Inte de andra töntiga) Grey's Anatomy och Desperate. Men det känns som om jag missat nåt viktigt.
Fyra ställen jag vill åka till: London, Australien, Las Vegas och resten av världen.
Fyra webbsidor jag besöker dagligen: thepiratebay, fast bara för att observera självklart. Hotmail, eniro och... Jag surfar verkligen dåligt.
Fyra favoriträtter: Tacos, Flygande Jacob, Lasange, Plankstek.
Fyra ställen där jag trivs: I min säng, på Äspö hos fammo, hos vänner, på dansgolvet.
Fyra personer jag ofta tänker på: Mig själv, Gustav, Alla mina vänner (Kan inte bara ta fyra. Funkar ju inte).
Fyra personer att utmana: Öjje, Malin kanske? Tror inte det finns nån mer.