0

come on come on come on

jaha ja. nu ska man bli en sån där som alla andra. eller nee. man kan ju hoppas på att man kan göra något som är någorlunda originellt. kanske kanske är det nån som är lite lite intresserad av vad jag har att skriva. annars kan det ju alla fall vara ett bra ställe för sånna som man inte snackar så ofta med att få lite update på vad som är på gång i mitt liv. vilket iof inte är mycket.

Jo, jag har i alla fall skickat in en ansökan till vhs. Äntligen. i fredags. tur att jag är ute i så god tid jämt. men jag sökte i alla fall till grafisk formgivare i norrping. skulle vara helt sjukt skönt att komma in där. men det gör jag ju inte. kom inte in förra året och har ju glömt (varit för lat) att göra om högskoleprovet och få 2.0 (eller hur, matte är min starka hemliga sida). Men en sak är i alla fall säker. Jag ska flytta. Så kan det gå.

Jaja. kikade igenom min dator. Så mycket skit man har. Men hittade i alla fall mitt Sahara Hotnights foto från Rookie för hundra år sen. Då när jag intervjuade Crusified Barbara och tyckte dom bara var dryga och äckliga. Tycker jag nog fortfarande. Första intrycket består länge. men men. Guuuuud vad stolt jag var över det kortet. Tyckte det var så grymt coolt. Jaja. Det var roligt.